SZKOLENIA-POLSKA.PL - Twój portal szkoleniowy

Blog

fba amazon

Sprzedaż na rynkach zagranicznych – jak sobie poradzić?

Ówczesny rynek daje mnóstwo możliwości, sprzedaż międzynarodowa jest bardzo rozwinięta i przyciąga coraz to większą rzeszę przedsiębiorców. Niewątpliwie największym na świecie sprzedawcą internetowym jest platforma Amazon, która w swej ofercie ma szereg usług ułatwiających działanie na wielu rynkach. Godna uwagi z pewnością jest usługa FBA Amazon.

Księgowość Amazon FBA – co to takiego?

FBA (ang. fullfilment by Amazon) to taki model sprzedaży, w którym przedsiębiorca sprzedaje, a Amazon zajmuje się całą logistyką – składowaniem, pakowaniem, wysyłką produktów oraz obsługą klientów, a także obsługą zwrotów. Jedyne, co należy do obowiązków właściciela, to dostarczenie produktu do centrum logistycznego Amazon, co z pewnością jest bardzo praktyczne i pomocne. Aby skutecznie prowadzić księgowość, FBA Amazon, warto poznać szereg procedur, sposobów raportowania i zasady platformy.

Usługa FBA Amazon – krok po kroku

Aby rozpocząć korzystanie z księgowości FBA Amazon, konieczne jest zarejestrowanie się jako sprzedawca oraz wykupienie subskrypcji. Pozostałe kroki to już czysta formalność, dlatego warto rozpocząć taką współpracę.

Zalety, korzyści i obowiązki sprzedawcy w ramach usługi Amazon FBA

FBA Amazon to przede wszystkim duże ułatwienie w procesowaniu zamówień aż do ich wysyłki.  Dzięki wykupionej subskrypcji sprzedawca, wynajmując miejsce w magazynach Amazon, ma możliwość uproszczonej wysyłki międzynarodowej, co z kolei powoduje, że klient szybciej otrzymuje swoje zamówienie. Korzystając z FBA Amazon sprzedawca ma możliwość dotarcia do znacznie większej grupy docelowej, posiada biznes, który działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i co ważne, każdy właściciel ma więcej czasu na rozwój firmy.

Do obowiązków klienta usługi Amazon FBA należy wybór produktów do sprzedaży. To sprzedawca decyduje, czym handlować. Kolejnym zadaniem jest nieustanne sprawdzanie zapasów w magazynie Amazon i warto podejść do tego rzetelnie, tak aby oferowane produkty były dostępne dla klientów. Jak w każdej dziedzinie sprzedaży, kluczowa jest reklama i szeroko pojęty marketing, by potencjalny klient bez problemy mógł wyszukać produkt. Należy również pamiętać, że Amazon wymaga od sprzedawców, aby obsługa klienta odbywała się w języku narodowym wybranego rynku.

Amazon FBA – daj sobie pomóc

Rozwój branży handlowej na arenie międzynarodowej rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego warto korzystać z dostępnych i pomocnych biur rachunkowych i księgowości FBA Amazon. Wybierając taką metodę prowadzenia księgowości, można mieć pewność zwiększenia swojej sprzedaży na europejskich rynkach FBA Amazon.

Digital Target Marketing offers a broad range of online services from retail branding and shopping cart development, to email & mobile marketing. With state-of-the-art reporting, site analytics, & build-a-brand testing, we can track where every penny is best spent along with where your campaign is succeeding & where it needs a lift.

Contact Us

+012 (345) 678 99
55 Main Street, New York
55 Main Street, New York

Follow Us