Wiedza na śniadanie - Akademia Handlowców

Miejsce Warszawa
Koordynator Weronika Dubiejko
Email
Telefon 692761925
Data Rozpoczęcia Trwa Rekrutacja
Czas trwania 36h / 1,5 h
Cena 50.00
ZGŁOSZENIE UCZESTNIKA

Wyrażam zgodę na przesłanie oferty szkoleniowej.

Zanurz się w wiedzy. Jeśli chcesz być najlepszy w swojej dziedzinie, musisz być szkolony przez najlepszych. Aby odnieść sukces jako handlowiec, przedsiębiorca, musisz zacząć  na właściwej ścieżce wykonując jasne i precyzyjne kroki.  Do tego najlepiej nadają się nasze szkolenia handlowe. W PM Group LAAX wierzymy w ludzi i specjalnie dla nich stworzyliśmy unikalny program, który rewolucjonizuje wszystkie rodzaje handlu.Punktem odniesienia w naszym cyklu szkoleniowym będzie rozwój nowych talentów handlowych.Zapraszamy więc do tego, co uważamy za najbardziej kompleksowe, solidne i wydajne,  stworzone dla niezależnych, pewnych siebie osób.Poznaj go, a my czekamy aż będziesz częścią naszej podróży handlowej.Prowadzone przez wybitnych fachowców w swojej dziedzinie, daje gwarancję rzetelnego przećwiczenia wszystkich elementów, dzięki którym staniecie się Super Handlowcem.Docenią to Wasi klienci – rzetelną obsługę, docenią to Wasi szefowie – w krótkim czasie zwiększycie sprzedaż, docenicie to również sami – gdy dostaniecie premię za efektywność, a klienci sami będą o Was prosić.

METODOLOGIA

  • Połączenie elementów wiedzy teoretycznej i praktyki;
  • Warsztaty analizujące sytuacje z życia zawodowego;
  • Burze mózgów;
  • Dyskusje;
  • Wypełnianie testu pokazujące mocne i słabe strony.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:

  • Potrafili dostrzegać własne bariery komunikacyjne;
  • Umiejętnie stawiać sobie cele do zrealizowania i je realizować;
  • Skutecznie sprzedawać;
  • Efektywnie wykorzystywać czas w pracy;
  • Potrafili interpretować i prezentować wyniki swojej pracy;
  • Umiejętnie się komunikować i empatycznie patrzeć na drugą osobę, skutecznie rozpoznawać jej potrzeby. 

Interesuje Cię pojedyncze szkolenie? Serdecznie zapraszamy do kontaktu


 INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Lokalizacja spotkań: Sala konferencyjna w Akademii Prawa Pracy i Rachunkowości "Cedoz" ul.Moniuszki 1, Warszawa
  • Ilość spotkań w ramach cyklu: 18
  • Czas trwania cyklu: 36 godz
  • Czas trwania pojedynczego spotkania: 1,5 godz
  • Cena pojedynczego spotkania: 50zł + 23% VAT

ELEMENTY WLICZONE W CENĘ

  • Analiza potrzeb szkoleniowych;
  • 18 cyklicznych lub 1 spotkania szkoleniowego w restauracji;
  • Przeprowadzenie spotkań przez trenera – specjalistę;
  • Atrybuty niezbędne do poprowadzenia szkolenia;
  • Materiały szkoleniowe

Ostateczny koszt szkolenia zależny jest od liczby zgłoszonych uczestników, oferujemy korzystny system rabatowy.

 Spotkanie 1

Coaching mający na celu wzrost motywacji i zaangażowania uczestników oraz wyeliminowanie barier w procesie realizacji celów.

Spotkanie  2

  • Komunikacja interpersonalna – co nam najczęściej sprawia trudność w komunikacji z drugą osobą?
  • Ćwiczenia komunikacji jedno i dwustronnej;
  • Bariery w komunikacji – ćwiczenia z kamerą.

Cele: ocena komunikacji – samoocena oraz obiektywna ocena trenera.

Spotkanie 3

  • Profesjonalna obsługa klienta – budowanie pozytywnego kontaktu z klientem;
  • Jak sobie poradzić z tzw. trudnym klientem. Ustalenie celu rozmowy oraz jej kontrolowanie. Odpowiadanie na zastrzeżenia klientów i reagowanie na reklamację.

Cele: umiejętność pracy z trudnym klientem oraz świadomej, kontrolowanej rozmowy.

Spotkanie 4 - 6

  • Autoprezentacja;
  • Prezentacja produktu;
  • Ćwiczenia: Autoprezentacja dokonana przez każdego uczestnika;
  • Ćwiczenia: Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji produktu;
  • Zachowanie się podczas prezentacji, zaangażowanie uczestników w przedstawianą prezentację w formie dyskusji;
  • Symulacja przeprowadzenia prezentacji przez każdego uczestnika przed kamerą.

Cele: umiejętność autoprezentacji i prezentacji produktu.

Spotkanie 7 - 9

  • Skuteczne negocjacje;
  • Tricki i style negocjacyjne;
  • Etapy negocjacji i zachowanie asertywne podczas negocjacji;
  • Gry negocjacyjne, wykorzystanie wcześniej omawianych tricków i stylów.

Cele: umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji, dobór i użycie odpowiednich technik.

Spotkanie 10 - 11

  • Sporządzanie oferty handlowej;
  • Jak sprzedać towar, co do którego klient nie jest przekonany?

Cele: efektywna sprzedaż i oferta.

Spotkanie 12 - 14

  • Efektywne zarządzanie czasem pracy i najczęstsze błędy popełniane przez pracowników – handlowców - praca z kamerą;
  • Metoda ALPEN – planowanie czasu przy użyciu tej metody. Wyjaśnienie metody ALPEN, sposób jej stosowania;
  • Analiza struktury dnia – cele SMART, wprowadzenie do specyfiki sprzedaży zaawansowanej – proces kupna i sprzedaży w aktualnych czasach

Cele: umiejętność zarządzania czasem; sprzedaż na miarę XXI wieku.

Spotkanie 15

  • Praktyczne narzędzia inicjowania kontaktu i realizowania sprzedaży telefonicznej, skuteczny model inicjowania „zimnych telefonów” stosowany w sprzedaży nowoczesnej.
  • Pokonywanie barier w dotarciu do zamknięcia sprzedaży. Zbudowanie własnego scenariusza rozmowy telefonicznej.

Cele: umiejętność skutecznej sprzedaży przez telefon; skuteczne zamknięcie sprzedaży.

Spotkanie 16 - 18

  • Budowanie wiarygodności sprzedażowej, elastyczność i dopasowanie w rozmowie sprzedażowej.
  • Wybór środowiska sprzedaży
  • Możliwość zadawania pytań, dyskusja oraz rozwiązanie testu sprawdzającego pojętą wiedzę.

Cele: Sprzedaż dopasowana do odbiorcy.

 MAGDALENA DĄBROWSKA

Trener Biznesu, Konsultant, Nauczyciel Akademicki, Ekspert – min. dla pisma branżowego: Personel i Zarządzanie. Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo – Behawioralny.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziałów Pedagogiki i Psychologii (Psychologia Zarządzania Personelem). Ukończyła 3 letnią szkołę Psychoterapii CBT w zakresie prowadzenia psychoterapii: dorosłych – (specjalność ludzie biznesu), dzieci i młodzieży.

Od roku 2000 do chwili obecnej, pracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, prowadzi szkolenia między innymi z zakresu: Profesjonalnej obsługi klienta, Negocjacji, Psychologii Sprzedaży,Rozwój osobisty, Zarządzanie sobą w czasie, kreatywność i efektywność, wypalenie zawodowe, samo motywacja, Komunikacji, Umiejętności Społecznych, Prezentacji.

Współautor Poradnika działu handlowego i marketingu pt: ”Skuteczna Sprzedaż” pod patronatem Instytutu Zarządzania.

Obecnie jako Managing Partner w Target Consulting Center prowadzi szkolenia i doradztwa dla Firm. Przygotowywała i przeprowadzała projekty, warsztaty, treningi i szkolenia m.in. z zakresu:

- profesjonalnej sprzedaży, 
- negocjacji,
- umiejętności Menedżerskich, 
- obsługi klienta, 
- autoprezentacji,
- prezentacji produktów,
- zarządzania sprzedażą,
- komunikacji

i wiele innych.

Firmy, w których prowadziła szkolenia:

  • BZWBK,
  • P&G,
  • Bocian Pożyczki,
  • ATOS,
  • PGNiG,
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych,
  • NOVA 2,
  • GRAST MTB,
  • Pragma Inkaso,
  • ARTIM,
  • ALCATEL LUCENT,
  • AEGON Białystok,
  • ADECCO Poland,
  • EUREST,
  • Eris Partner,
  • Cichewicz Kotły,
  • VOLVO Cars,
  • DWYG  International (EFS) 2007,
  • RCS – HR (EFS) 2007,
  • P&G Prestige Products 2005 – 2006.

Wykłady i Ćwiczenia - jako Nauczyciel Akademicki (ponad 240 godzin w Roku Akademickim i Kilkuset Studentów i Słuchaczy).