Wiedza na śniadanie - Akademia Badań i Analiz

Miejsce Warszawa
Koordynator Adrianna Czemko
Email
Data Rozpoczęcia Trwa Rekrutacja
Czas trwania 36h / 1,5 h
Cena 50.00
ZGŁOSZENIE UCZESTNIKA

Wyrażam zgodę na przesłanie oferty szkoleniowej.

 
 Podejmowanie trafnych decyzji w codziennej pracy jest uzależnione od wiarygodnych informacji i umiejętności właściwego zarządzania zdobytą wiedzą. Informacja jest bezcennym kapitałem. Skuteczność w zdobywaniu odpowiednich danych o kliencie, konkurencji, zasobach i możliwościach, stanowi istotny czynnik sukcesu. Aby pozyskać informacje, niezbędne jest prowadzenie analiz rynkowych i badań marketingowych. 

Zlecenie badań rynku jest zabiegiem kosztownym, dlatego większość znaczących firm dysponuje własnym działem badawczym i wykwalifikowanymi w tym kierunku pracownikami. 

Akademia badań i analiz jest ukierunkowana na przygotowanie uczestników do objęcia samodzielnego stanowiska związanego z analizą. 

METODOLOGIA

Połączenie elementów wiedzy teoretycznej i praktyki związanej z pracą na oprogramowaniu do prowadzenia badań i analiz;

Przykłady pracy analityka na oprogramowaniu PASW Statistics: od wprowadzenia danych i ich przygotowania, poprzez transformacje nieodzowne przy przygotowaniu danych do analizy, kończąc na podstawowych metodach analizy i raportowania.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Profesjonalne zarządzać wiedzą i informacją o rynku;
  • Przygotować dane do analizy;
  • Przeprowadzić właściwą analizę statystyczną; Interpretować i prezentować wyniki badań;
  • Zastosować w praktyce wyniki badania i analizy.


 


  INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Lokalizacja spotkań: Sala konferencyjna w Akademii Prawa Pracy i Rachunkowości "Cedoz" ul.Moniuszki 1, Warszawa
  • Ilość spotkań w ramach cyklu: 18
  • Czas trwania cyklu: 36 h
  • Cena akademii: 1630zł + 23% VAT
  • Cena za 1 szkolenie: 50zł + 23% VAT

ELEMENTY WLICZONE W CENĘ

  • 18 cyklicznych lub 1 pojedyncze spotkanie szkoleniowe w restauracji;
  • Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem;
  • Przeprowadzenie spotkań przez trenera – specjalistę z zakresu analizy;
  • Wyposażenie Sali szkoleniowej;
  • Materiały szkoleniowe

Ostateczny koszt szkolenia zależny jest od liczby zgłoszonych uczestników, oferujemy korzystny system rabatowy.

 Spotkanie 1

Podstawy zarządzania wiedzą i informacją przy pomocy SPSS:

CELE:

  • Sporządzanie i opis zbiorów danych;
  • Pobieranie danych w różnych formatach;
  • Łączenie danych pochodzących z różnych źródeł;
  • Przygotowanie danych do analizy;
  • Podstawowe techniki analizy danych.

Spotkanie 2-4

Podstawy analizy statystycznej SPSS

CELE:

  • Umiejętność radzenia sobie z podstawowymi analizami statystycznymi spotykanymi w praktyce;
  • Podstawy dalszego eksplorowania tematyki zaawansowanych technik statystycznych;
  • Niezbędna umiejętność zwięzłego przedstawiania informacji zawartych w danych.

Spotkanie 5-8

Analiza danych przy użyciu SPSS:

  • Analiza regresji;
  • Regresja logistyczna;
  • Analiza dyskryminacyjna;
  • Zagrożenia, jakie niesie ze sobą posługiwanie się technikami analizy danych bez ich wystarczającej umiejętności.

CELE:

  • Przybliżenie uczestnikom technik wielowymiarowych, które rozszerzają możliwość predykcji i wychodzą poza prosty opis statystyczny;
  • Poznanie technik analizy danych, które mogą być wykorzystane do budowania modeli predykcyjnych i klasyfikacji do z góry założonych grup;
  • Techniki służące do uprzednio zdefiniowanych segmentów.

Spotkanie 9-13

  • Analizy rynkowe i marketingowe – wstęp:
  • Segmentacja i profilowanie w analizie;
  • Drzewa klasyfikacyjne;
  • Analiza skupień.

CELE:

  • Poznanie technik analitycznych wykorzystywanych do profilowania i segmentacji (umiejętność wyszukania spójnych segmentów w badaniach analitycznych – segmentacja, oraz poznania profilu „typowego” klienta w obrębie danego systemu – profilowanie);
  • Zrozumienie czynników różnicujących klientów należących do różnych segmentów;
  • Umiejętność wykorzystania drzew klasyfikacyjnych.

Spotkanie 9-14

  • Analizy rynkowe i marketingowe – wstęp:
  • Segmentacja i profilowanie w analizie;
  • Drzewa klasyfikacyjne;
  • Analiza skupień.

CELE:

  • Poznanie technik analitycznych wykorzystywanych do profilowania i segmentacji (umiejętność wyszukania spójnych segmentów w badaniach analitycznych – segmentacja, oraz poznania profilu „typowego” klienta w obrębie danego systemu – profilowanie);
  • Zrozumienie czynników różnicujących klientów należących do różnych segmentów;
  • Umiejętność wykorzystania drzew klasyfikacyjnych.

Spotkanie 14-18

Analizy rynkowe i marketingowe – aspekty praktyczne:

  • Precyzyjny wybór klientów do kampanii marketingu bezpośredniego za pomocą kryteriów analitycznych;
  • Modele typujące klientów;
  • Wprowadzenie do praktycznego zastosowania technik wielowymiarowych: analiza korespondencji, analiza biplotu, skalowanie;
  • Optymalne (nieliniowa analiza głównych składniowych – princals, oraz analiza homogeniczności – homals).

CELE:

 

  • Poznanie technik analitycznych wykorzystywanych do profilowania i segmentacji (umiejętność wyszukania spójnych segmentów w badaniach analitycznych – segmentacja, oraz poznania profilu „typowego” klienta w obrębie danego systemu – profilowanie);
  • Zrozumienie czynników różnicujących klientów należących do różnych segmentów;
  • Umiejętność wykorzystania drzew klasyfikacyjnych.