Profesjonalna obsługa klienta

Miejsce Cała Polska
Koordynator Marcin Waszkiewicz
Email
Telefon 734 103 007
Data Rozpoczęcia Trwa Rekrutacja
Czas trwania 1 dzień ( 8 godzin )
Cena 99.00
ZGŁOSZENIE UCZESTNIKA

Wyrażam zgodę na przesłanie oferty szkoleniowej.

Cena przy dofinansowaniu :760zł 99zł

 Grupa docelowa

  • Pracownicy działu obsługi Klienta i sprzedaży

  • Doradcy handlowi

  • Kierownicy pionów obsługi Klienta

Cele i Korzyści

  • Umiejętność zbudowania kontaktu z Klientem

  • Przygotowanie pracowników do bezpośredniej obsługi Klienta

  • Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji

  • Umiejętność pracy z trudnym Klientem

  • Rozwijanie umiejętności odmawiania, reagowania na atak oraz krytykę

  • Umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji

 Metody szkoleniowe

  • Zajęcia będą miały charakter warsztatowy, który ma na celu maksymalne zaangażowanie Uczestników

  • W trakcie warsztatu będą miały miejsce ćwiczenia, symulacje oraz omawianie studiów przypadków zgłaszanych przez Uczestników, mające na celu wykorzystanie nabytej wiedzy w praktyce

 


 

  1. Budowanie kontaktu z Klientem – praca w grupach
  2. Praca z trudnym klientem
  3. Charakterystyka sytuacji, w których na własne życzenie możemy „wypracować” sobie trudnego Klienta
  4. Profesjonalna obsługa Klienta
  • Dwa modele skutecznej obsługi
  • Indywidualne mapy modeli
  • Ćwiczenia
  • Scenki, nagrania, wideo
  • Analiza wraz z wskazówkami
  1. Rozmowa z Klientem
  2. Sprostanie oczekiwaniom
  3. Aktywne słuchanie
  4. Ćwiczenia „zagadki”
  5. Reagowanie na zastrzeżenia klientów
  6. Techniki reagowania na zastrzeżenia
  7. Język korzyści, język perswazji – ćwiczenia, scenki, realne sytuacje
  8. Reklamacja
  9. Dlaczego dzięki reklamacji firma może zyskać?
  10. Pięć cech informacji w sytuacji kryzysowej
  11. Studium przypadku – ćwiczenia
  12. Kryzys w firmie
  13. Ratowanie wizerunku firmy w sytuacji kryzysu

  Magdalena Dąbrowska

Trener Biznesu, Konsultant, Nauczyciel Akademicki, Ekspert – min. dla pisma branżowego: Personel i Zarządzanie. Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo – Behawioralny.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziałów Pedagogiki i Psychologii (Psychologia Zarządzania Personelem). Ukończyła 3 letnią szkołę Psychoterapii CBT w zakresie prowadzenia psychoterapii: dorosłych – (specjalność ludzie biznesu), dzieci i młodzieży.

Od roku 2000 pracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, prowadzi szkolenia między innymi z zakresu: obsługi klienta, negocjacji, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego, zarządzanie sobą w czasie, kreatywności i efektywności, wypalenia zawodowego, samomotywacji, umiejętności społecznych, prezentacji.

Współautor Poradnika działu handlowego i marketingu pt: ”Skuteczna Sprzedaż” pod patronatem Instytutu Zarządzania.