Doskonalenie technik sprzedaży i negocjacji

Miejsce Cała Polska
Koordynator Marcin Waszkiewicz
Email
Data Rozpoczęcia Trwa Rekrutacja
Czas trwania 1 dzień (8 godzin)
Cena 400.00
ZGŁOSZENIE UCZESTNIKA

Wyrażam zgodę na przesłanie oferty szkoleniowej.

 CELE I KORZYŚCI

  • Doskonalenie umiejętności technik;

  • Doskonalenie technik wpływania na klienta;

  • Wzmocnienie umiejętności prezentacji;

  • Wzmocnienie zdolności spostrzegania obiekcji;

  • Doskonalenie umiejętności stosowania technik wywierania wpływu;

  • Poznanie metod docierania do prawdziwych interesów motywujących klientów i/lub negocjatorów;

  • Poznanie metod poszerzania obszaru swoich możliwości;

  • Nauczenie się technik obrony przed presją, manipulacją i „wojną psychologiczną”;

  • Budowanie swojej siły negocjacyjnej.

 GRUPA DOCELOWA

  • Osoby zajmujące się sprzedażą, pracownicy działów obsługi klienta.

  • Wszyscy, którzy chcą rozwinąć umiejętności handlowe.


PROGRAM SZKOLENIA

  1. Techniki sprzedaży - „nie sprzedawaj - ułatw kupowanie”

  2. Procesy sprzedaży - analiza potrzeb

  • Rozbudzanie potrzeby poprzez język sprzedaży, jego znaczenie i treść;

  • Badanie potrzeb klienta - znaczenie i sposoby zadawania pytań oraz różne rodzaje pytań;

  • Jak prezentować produkty/usługi, czyli jak zmienić cechy produktu/usługi na korzyści dla konkretnego klienta.

  1. Proces sprzedaży - prezentacja oferty i pokonywanie obiekcji klienta
  • Tajniki skutecznej prezentacji;

  • Trening wywierania wpływu na klienta;

  • Powody i rodzaje obiekcji;

  • Metody wyjaśniania obiekcji.

  1. Procesy sprzedaży - finalizacja transakcji handlowej

  2. Proces negocjacji z klientem

  3. Przygotowanie do negocjacji

  • BATNA - zasady opracowywania

  • Przyjęcie taktyk i dobór technik pozwalających osiągnąć zamierzony cel

  1. Zamknięcie procesu negocjacyjnego;

  2. Manipulacje w negocjacjach

  • Obszary najczęściej wykorzystywane w ramach taktyk negocjacyjnych

  • Taktyki i tryki - faza wstępna (m.in. próbny balon, wielkie zamówienie,wilk w owczej skórze, szokująca oferta); faza zasadnicza (odwracanie argumentacji, odwracanie dowodu), przeciek, Przeciek, Zdechła ryba,spotkajmy się w połowie drogi, Pozorne ustępstwa, dobry i zły policjant; faza końcowa negocjacji (m.in. Jeden strzał, pusty portfel, rosyjski front).

 

Magdalena Dąbrowska

Trener Biznesu, Konsultant, Nauczyciel Akademicki, Ekspert – min. dla pisma branżowego: Personel i Zarządzanie. Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo – Behawioralny.Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziałów Pedagogiki i Psychologii (Psychologia Zarządzania Personelem). Ukończyła 3 letnią szkołę Psychoterapii CBT w zakresie prowadzenia psychoterapii: dorosłych – (specjalność ludzie biznesu), dzieci i młodzieży.Od roku 2000 pracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, prowadzi szkolenia między innymi z zakresu: obsługi klienta, negocjacji, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego, zarządzanie sobą w czasie, kreatywności i efektywności, wypalenia zawodowego, samomotywacji, umiejętności społecznych, prezentacji.Współautor Poradnika działu handlowego i marketingu pt: ”Skuteczna Sprzedaż” pod patronatem Instytutu Zarządzania.