Asertywność i radzenie sobie ze stresem

Miejsce Warszawa
Koordynator Marcin Waszkiewicz
Email
Telefon 734 103 007
Data Rozpoczęcia Trwa Rekrutacja
Czas trwania 1 dzień (8 godzin)
Cena 500.00
ZGŁOSZENIE UCZESTNIKA

Wyrażam zgodę na przesłanie oferty szkoleniowej.

 Grupa docelowa

Szkolenie kierujemy do osób związanych zawodowo ze sprzedażą, w szczególności do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników obsługi klienta, którzy dążą do poprawy efektywności pracy oraz wzrostu satysfakcji życiowej.

Cele i Korzyści

  • Wypracowanie asertywnej, zdrowej postawy w rozmowach handlowych i negocjacjach
  • Zwiększenie odporności na stres
  • Umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu
  • Opanowanie umiejętności relaksacji i zasad profilaktyki antystresowej

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną aktywne metody pracy indywidualnie oraz z grupą, takie jak ćwiczenia, praca zespołowa, wykład interaktywny, dyskusja moderowana, burza mózgów, testy. Nawiążemy również do ćwiczeń oddechowych oraz technik relaksacyjnych. 


  DZIEŃ I

  1. Asertywność – czym jest, przekonania, problemy
  2. Przekonania i ich zmiana
  3. Pewność siebie
  • Ćwiczenia
  • Sztuka mówienia o sobie i swoich zaletach
  1. Narzędzia bycia wprost
  • Parafraza
  • Klaryfikacja
  • Antykomunikator
  • Elementy storytellingu w asertywności           
  1. Umiejętność przyjmowania krytyki

DZIEŃ II

  1. Źródła różnic indywidualnych w postrzeganiu zdarzeń jako stresowych i przeżywania stresu
  • Autoanaliza osobowości
  1. Fazy i źródła stresu
  2. Techniki redukcji stresu (metody środowiskowe, fizjologiczne, umysłowe)
  • Dyskusja, ćwiczenia
  • Dziennik gospodarowania czasem – ćwiczenie
  1. Stres w pracy
  • Stres Szefa
  • 9 sposobów walki ze stresem - dyskusja i ćwiczenia
  • Ćwiczenia i techniki relaksacyjne

 Magdalena Dąbrowska

Trener Biznesu, Konsultant, Nauczyciel Akademicki, Ekspert – min. dla pisma branżowego: Personel i Zarządzanie. Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo – Behawioralny.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziałów Pedagogiki i Psychologii (Psychologia Zarządzania Personelem). Ukończyła 3 letnią szkołę Psychoterapii CBT w zakresie prowadzenia psychoterapii: dorosłych – (specjalność ludzie biznesu), dzieci i młodzieży.

Od roku 2000 pracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, prowadzi szkolenia między innymi z zakresu: obsługi klienta, negocjacji, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego, zarządzanie sobą w czasie, kreatywności i efektywności, wypalenia zawodowego, samomotywacji, umiejętności społecznych, prezentacji.

Współautor Poradnika działu handlowego i marketingu pt: ”Skuteczna Sprzedaż” pod patronatem Instytutu Zarządzania.