Oferta szkoleń Zarządzanie kompetencjami Wiedza na lunch Kontakt
PL   |   EN   |   Regulamin

Najbliższe Szkolenia

TEMAT SZKOLENIA MIEJSCE DATA

SZKOLENIA / BADANIA / DORADZTWO


Jesteśmy firmą z polskim kapitałem, dysponującą dużym doświadczeniem ludzi, którzy ją tworzą.
Zajmujemy się szkoleniami, zarządzaniem i wspieraniem projektów.
Firma istnieje od 2007 roku.

Najbliższe szkolenia
ukryj

oferta szkoleniowa


Akademia handlowców


Akademia HR, zarządzania ludźmi, kompetencjami i talentami


Akademia coaching’u


Akademia trenerów


Akademia kadr i płac


Akademia podatkowa


Akademia funduszy europejskich


Akademia badań i analiz


Akademia zarządzania projektami


Akademia zamówień publicznych

SZKOLENIA DOFINANSOWANE


KFS – Krajowy Fundusz Szkoleniowy

BUR – Baza Usług Rozwojowych

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI


Usługa szkoleniowo–doradcza z zakresu zarządzania kompetencjami w MSP była realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Głównymi odbiorcami projektu była kadra zarządzająca, kadra HR oraz kluczowi pracownicy.

Jej celem było wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu systemu zarządzania przez kompetencje, a także – dzięki działaniom analityczno - badawczym – wykonanie analizy potencjału firmy do wdrożenia systemu zarządzania przez kompetencje, jak również opracowanie map kompetencji i Planu Rozwoju Kompetencji dostosowanych indywidualnie do sytuacji przedsiębiorstw. W ramach realizacji szkoleń poruszono zagadnienia związane m. in. z budowania zespołu, efektywności osobistej, kształtowaniu relacji z klientem oraz idei zarządzania kompetencjami.

Styl zarządzania przez kompetencje staje się coraz bardziej popularny w polskich przedsiębiorstwach. Uświadomienie przez przedsiębiorców potencjału, mocnych stron i umiejętności, które tkwią w pracownikach, może znacznie przyczynić się do efektywności całej firmy i umocnić jej pozycję na rynku. Właściwe wykorzystywanie kompetencji pracowników to również budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy. Dlatego zachęcaliśmy i nadal zachęcamy do wykorzystania narzędzia diagnozowania poziomu kompetencji pracowników, opracowanego przez ICAN Institute – wydawcy polskiej edycji magazynu o tematyce zarządzania „Harvard Business Review”.

Your browser does not support the video tag.

Press Ctrl+C to copy the embed code to clipboard





WIEDZA NA ŚNIADANIE


Wiedza na śniadanie, wiedza na lunch to unikalna usługa rozwojowa, która zapewnia rozwój kompetencji Uczestników poprzez systematyczne aktualizowanie wiedzy i umiejętności, motywowanie oraz rozwój osobisty, bez konieczności zaburzania codziennego grafiku zajęć.

Wiedza na śniadanie
Wykorzystaj efektywnie czas, który poświęcasz na poranną kawę, herbatę czy śniadanie. Rozpocznij dzień od spotkania kompetencyjnego w restauracji Kate&Leopold, które dostarczy Ci dawkę pozytywnej energii i ogromny zasób wiedzy. Gwarantujemy przyjemną atmosferę połączoną z intensywnym rozwojem, przy dobrej kawie lub herbacie, oraz pysznym śniadaniu.
Sam wybierz, kiedy chcesz rozpoczynać dzień tak efektywnie. Być może poniedziałek jest najlepszym dniem, aby aktywnie rozpocząć tydzień?

Wiedza na lunch
Jeżeli uważasz, że najbardziej efektywną porą na rozwijanie kompetencji jest przerwa między poranną a popołudniową pracą, wiedza na lunch jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Codzienny rytm pracy warto czasami pozytywnie zaburzyć dawką motywującej energii połączoną z zastrzykiem wiedzy oraz lunchem. Gwarantujemy, że praca, przez kolejną część dnia, znacząco zyska na efektywności.

 

  • Akademia Kadr i Płac
  • Akademia Handlowców
  • Akademia Kucharska
  • Akademia Badań i Analiz
  • Akademia Zamówień Publicznych

Akademia Kadr i Płac


Firmy, o znaczącej pozycji na rynku zatrudniają wykwalifikowanych specjalistów ds. kadr i płac. Stanowisko to jest pożądane z punktu widzenia zarówno pracodawcy jak i potencjalnego pracownika. Częste zmiany przepisów prawa pracy, niejasne i niejednoznaczne interpretacje organów podatkowych, rozbieżne stanowiska Państwowej Inspekcji Pracy, Medycyny Pracy czy nawet Sądu Najwyższego powodują, że stanowiska kadrowo-płacowe nabierają coraz ważniejszego znaczenia w organizacjach i niejednokrotnie biorą udział w podejmowaniu trudnych decyzji personalnych. Raz przekazana wiedza nie jest jednak wystarczająca. Skomplikowany system prawno-podatkowy, jak również złożoność zagadnień ubezpieczeniowych wymagają ciągłego i systematycznego podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Osoby, które pełnią funkcje kadrowo-płacowe muszą stale aktualizować swoją wiedzę i kompetencje. Bardzo często nadmiar pracy i obowiązków uniemożliwia udział w całodniowym szkoleniu, które jest, w przypadku tego zawodu, niezbędne.
Cykl szkoleń w ramach „Wiedzy na śniadanie, wiedzy na lunch” rozwiązuje problem braku czasu a cykliczny tryb spotkań jest gwarancją stałego dostępu do aktualnych informacji.

Akademia Handlowców


Zanurz się w wiedzy. Jeśli chcesz być najlepszy w swojej dziedzinie, musisz być szkolony przez najlepszych. Aby odnieść sukces jako handlowiec, przedsiębiorca, musisz zacząć na właściwej ścieżce wykonując jasne i precyzyjne kroki. Do tego najlepiej nadają się nasze szkolenia handlowe. W PM Group LAAX wierzymy w ludzi i specjalnie dla nich stworzyliśmy unikalny program, który rewolucjonizuje wszystkie rodzaje handlu.
Punktem odniesienia w naszym cyklu szkoleniowym będzie rozwój nowych talentów handlowych.
Zapraszamy więc do tego, co uważamy za najbardziej kompleksowe, solidne i wydajne, stworzone dla niezależnych, pewnych siebie osób. Spotkania prowadzone przez wybitnych fachowców w swojej dziedzinie dają gwarancję rzetelnego przećwiczenia wszystkich elementów, dzięki którym staniecie się Super Handlowcem.
Docenią to Wasi klienci – rzetelną obsługę, docenią to Wasi szefowie – w krótkim czasie zwiększycie sprzedaż, docenicie to również sami – gdy dostaniecie premię za efektywność, a klienci sami będą o Was prosić.

Akademia Kucharska


Jak bardzo popularny jest zawód kucharza w dzisiejszej dobie możemy wnioskować chociażby po ilości programów kulinarnych, osiągających rekordową oglądalność. Jesteśmy świadkiem okresu świetności, który zdaje się nie mieć końca. Równocześnie pasja i eksperymentowanie nie są już wystarczające, do rozpoczęcia profesjonalnej kariery.
Współczesny rynek wymaga pod kucharza szczególnej innowacyjności, unikalności oraz niezwykłych umiejętności, które często stanowią o jego być lub nie być. Może nie sztuką jest przygotowanie obiadu, sztuką jest jednak przygotowanie go w taki sposób, aby zaintrygował, poruszył zmysły, wręcz zachwycił konsumenta. Dopiero wtedy możemy mówić o udanym daniu. Jednak aby takie przygotować, kucharz powinien operować niecodziennymi umiejętnościami, zdolnościami oraz wiedzą.
Akademia Kucharska została przygotowana w taki sposób, aby przeprowadzić Cię przez drogę – od kucharza po mistrza. W ramach warsztatów uczestnicy opanują profesjonalne, innowacyjne techniki sporządzania potraw oraz poznają nowe trendy kucharskie. Wszystko będzie odbywało się w otoczeniu prawdziwej restauracji.

Akademia Badań i Analiz


Podejmowanie trafnych decyzji w codziennej pracy jest uzależnione od wiarygodnych informacji i umiejętności właściwego zarządzania zdobytą wiedzą. Informacja jest bezcennym kapitałem. Skuteczność w zdobywaniu odpowiednich danych o kliencie, konkurencji, zasobach i możliwościach, stanowi istotny czynnik sukcesu. Aby pozyskać informacje, niezbędne jest prowadzenie analiz rynkowych i badań marketingowych.
Zlecenie badań rynku jest zabiegiem kosztownym, dlatego większość znaczących firm dysponuje własnym działem badawczym i wykwalifikowanymi w tym kierunku pracownikami.
Akademia badań i analiz jest ukierunkowana na przygotowanie uczestników do objęcia samodzielnego stanowiska związanego z analizą.

Akademia Zamówień Publicznych


Z zamówieniami publicznymi spotykają się wszystkie firmy , które biorą udział w przetargach do czynienie wszystkie firmy, które biorą udział w przetargach
Zamówienia publiczne, ze względu na swoją istotną wagę stały się czymś ważnym w życiu firmy czy instytucji państwowej oraz znaczącym elementem gospodarki Polski.
Wszechobecne przetargi i związane z tym procedury, łącznie z SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), budzą zaniepokojenie i wątpliwości wśród osób się tym zajmujących.
Nasze szkolenie uczy nowego, lepszego podejścia do zamówień publicznych i efektywniejszego wykorzystywania środków publicznych. Szkolenie stawia na naukę umiejętnego i inteligentnego podejścia do zamówień publicznych przy pomocy istniejących już instrumentów zawartych m.in. w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Szkolenie uświadamia, że zamówienia publiczne nie są tylko i wyłącznie instrumentem prawnym, lecz również są instrumentem ekonomicznym, kształtującym pozycje wykonawcy oraz zamawiającego zarówno pod względem prawnym, jak i gospodarczym
Akademia zamówień publicznych, dzięki bogatemu programowi, dostarczy niezbędnej wiedzy pracownikom wydziałów zamówień publicznych. Skierowane są one do stron, które są Zamawiającym jak i do tych, którzy występują w roli wykonawcy.
Szkolenia prowadzone są przez specjalistów z zakresu zamówień publicznych, co zapewnia, że przekazywana wiedza uczestnikom szkoleń jest rzetelna i aktualna.

Wiedza na lunch

Jeżeli uważasz, że najbardziej efektywną porą na rozwijanie kompetencji jest przerwa między poranną a popołudniową pracą, wiedza na lunch jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Codzienny rytm pracy warto czasami pozytywnie zaburzyć dawką motywującej energii połączoną z zastrzykiem wiedzy oraz lunchem. Gwarantujemy, że praca przez kolejną część dnia znacząco zyska na efektywności.

  1. Efektywnie wykorzystuj czas
    Opieramy się na założeniu, iż czas jest największym i najbardziej wartościowym aktywem, dlatego pomożemy Tobie wykorzystać go w sposób efektywny. Nasze spotkania organizujemy w porze dnia, w której wydajność pracy jest największa, dzięki czemu szybciej niż podczas standardowego szkolenia osiągniesz oczekiwane rezultaty.
  1. Znajdź czas na rozwój nie rezygnując z codziennych zajęć
    Rozwiązujemy problem osób, które do tej pory nie były w stanie zagospodarować całego dnia pracy na szkolenie. Spotkania odbywające się w porze śniadaniowej sprawią, że otrzymasz dawkę pozytywnej wiedzy i energii na cały dzień, jednocześnie realizując codzienny zakres obowiązków.
  1. Zyskaj ugruntowaną wiedzę i umiejętności
    Dowiedziono, iż kompetencje które są na bieżąco aktualizowane, są lepiej odbierane przez nasz mózg i zostają utrwalone w naszej pamięci. Nasze spotkania odznaczają się znacznie większą efektywnością niż nawet najlepsze, jednorazowe warsztaty.
  1. Zwiększ satysfakcję
    Inwestycja w siebie, bądź też w pracowników, zwiększy zadowolenie z pracy i życia osobistego, dzięki czemu praca stanie się przyjemniejsza i zyska na efektywności.
  1. Szkolenie idealnie dopasowane
    Spotkania odbywające się cyklicznie pozwolą nawiązać lepszy kontakt trenera z grupą, dzięki czemu będzie on miał możliwość obiektywnej, dogłębnej oceny zapotrzebowania i przeprowadzenia szkolenia, które będzie idealnie dostosowane do uczestników.
  1. Kompleksowe wsparcie
    Podczas spotkań uczestnicy nie tylko zaktualizują swoją wiedzę i umiejętności, ale również będą mieli okazję skorzystać z sesji doradczych, coachingowych oraz mentoringu, które mają na celu wzrost efektywności poprzez odpowiednie nastawienie, poprawienie samopoczucia, rozwijanie talentów i mocnych cech, transformacje, inspirację oraz ewaluację.

W ramach usługi Wiedza na śniadanie proponujemy Państwu udział w szkoleniach w ramach wybranych Akademii:

  • Podatków
  • Handlowców
  • Coachingu
  • Kadr i płac
  • HR, zarządzania ludźmi, kompetencjami i talentami

Informacje organizacyjne:

Czas trwania cyklu - 5-6 miesięcy

Ilość spotkań w ramach jednego cyklu – 20

Czas trwania pojedynczego spotkania – 1h 45 min (w tym 1h 30 min moduł szkoleniowy + kawa, herbata i śniadanie lub lunch)

Godziny zajęć Wiedzy na śniadanie - 8:00 - 9:45

Godziny zajęć Wiedzy na lunch - 11:00 - 12:45

Cena –1630 zł + VAT

Zbadaj kompetencje swoich pracowników

Firmy i instytucje, które wezmą udział w naszych szkoleniach, będą miały dodatkowo możliwość skorzystania z unikatowego narzędzia PM Group - Badania Kompetencji Pracowników opracowanego przez ICAN Institute, które stanowi wsparcie w określeniu i osiągnięciu celów strategicznych.

Usługa ma na celu stwierdzenie faktycznego potencjału i talentów pracowników w odniesieniu do założonej strategii. Uzyskana w badaniu mapa, ma za zadanie określić kierunki rozwoju kompetencji oraz ujawnić możliwości pozwalające na osiągnięcie założonych celów.

Więcej informacji o badaniu kompetencji uzyskasz tutaj.
Zachęcamy również do kontaktu z naszym konsultantem.

AKTUALNOŚCI


Zbieramy oferty organizacji szkoleń i warsztatów.


7 Lipiec 2017

UWAGA! Trwa rekrutacja do projektu „Jak utworzyć i poprowadzić instytucje opieki nad dziećmi do lat 3? – szkolenia i warsztaty praktyczne dla przedstawicieli samorządu gminnego”


7 Kwiecień 2017

Podpisanie umowy o dofinansowanie projektu w ramach programu POWER 2014-2020 z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej


POKAŻ WSZYSTKIE NEWSY

PROJEKTY



Cykl konferencji na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego


„Wsparcie wychowanków na drodze ku samodzielności”


Jak utworzyć i poprowadzić instytucje opieki nad dziećmi do lat 3?

POKAŻ WSZYSTKIE PROJEKTY

OFERTA BADAŃ


Właściwa wiedza o rynku jest kluczowa, aby osiągnąć sukces firmy w określonym obszarze. Oczywiście natychmiast nasuwającym się pytaniem jest: w jaki sposób można pozyskać wiedzę o rynku, jego potrzebach, opiniach na temat np. określonego produktu czy usługi?

1433892040_labZachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty badawczej. Dzięki własnemu, rozbudowanemu call center oraz grupie ankieterów jesteśmy w stanie pozyskać reprezentatywną wiedzę z rynku, a następnie odpowiednio ją przetworzyć i przeanalizować.
W chwili obecnej firma PM Group LAAX pochwalić się już może ciągle rosnącym plikiem referencji z tytułu zrealizowanych badań rynkowych - serdecznie zapraszamy do zakładki REFERENCJE. Klienci, którzy nam zaufali, docenili jakość wykonanej pracy oraz informacji pozyskanych w ramach zrealizowanych projektów badawczych.

Mamy nadzieję, że wkrótce również Państwa Firma znajdzie się w gronie Klientów firmy PM Group LAAX.

Nowoczesne metody badawcze i statystyczne potrafią z dużym prawdopodobieństwem odpowiedzieć na wiele pytań badawczych, np.:

  • Jak obecni lub potencjalni klienci postrzegają określoną markę?
  • Z jakich powodów klienci przestają interesować się produktem / usługą?
  • Jaki jest poziom zadowolenia klientów z poziomu obsługi, jakości produktu, jego ceny?
  • Kim są klienci na określony produkt czy usługę (segmentacja)?
  • Czy oferowane produkty / usługi są adekwatne do oczekiwań klientów?
  • Czy w ramach określonej usługi klienci oczekiwaliby czegoś więcej?
  • Czy pomysł, jaki mamy na nowy produkt / usługę, znajdzie zainteresowanie wśród potencjalnych klientów?
czytaj więcej

ADMINISTRACJA PUBLICZNA


1433892040_lab Jako jedna z najprężniej rozwijających się firm doradczo-szkoleniowych w kraju, firma PM Group Laax nieprzerwalnie wspiera instytucje publiczne w ich codziennej pracy. Nasze doświadczenie obejmuje przeszło 40000 godzin zrealizowanych szkoleń i doradztwa oraz współpraca z ok 80 trenerami na terenie całego kraju. Możemy poszczycić się kompleksową organizacją szkoleń dla m.in. Ministerstwa Finansów, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Ośrodka Rozwoju Edukacji czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Realizowane przez nas szkolenia przygotowane są z myślą o zmianach przepisów i wymagań wobec osób zajmujących określone stanowiska. Wspieramy instytucje w ich codziennej pracy. Szkolenia przez nas przygotowane prowadzone są przez wykwalifikowanych ekspertów, przede wszystkim praktyków, dysponujących wiedzą merytoryczną i bogatym doświadczeniem. Szkolenia przez nas realizowane są wysoko oceniane pod względem merytorycznym i organizacyjnym przez zamawiających jak i samych uczestników.

Oferujemy kompleksową organizację szkoleń dla pracowników administracji publicznej podnoszących umiejętności i wiedzę z zakresu:
  • zmian ustawodawstwa w administracji
  • public relations
  • budżetu zadaniowego
  • kontroli zarządczej
  • profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie
  • organizacji czasu pracy

Ponadto możemy przygotować szkolenie wg indywidualnych oczekiwań odbiorców, dostosowując tematykę szkoleń, jego czas oraz miejsce do wymagań instytucji.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą.

 

 

  • OFERTA SZKOLEŃ
  • OFERTA DORADZTWA
  • ORGANIZACJA KONFERENCJI I SEMINARIÓW

OFERTA SZKOLEŃ


Nasza firma posiada bogate doświadczenie w organizacji szkoleń dla pracowników administracji rządowej i samorządowej oraz wielu placówek publicznych potwierdzone referencjami ze zrealizowanych usług. Przygotowane przez nas szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów posiadających udokumentowane doświadczenie w uzupełnianiu wiedzy pracowników administracji. Charakteryzują się one nowoczesnością i aktualnością przekazywanych informacji co jest niezwykle istotne z punktu widzenia pracowników na co dzień posługujących się prawem.
Mieliśmy okazję z sukcesem zorganizować m.in.

  • Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju- szkolenia z zakresu ocen oddziaływania na środowisko dla pracowników samorządowych
  • Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości- organizacja szkoleń z „Zarządzania kompetencjami MŚP” oraz „Nowe podejście do zamówień publicznych”
  • Ośrodek Rozwoju Edukacji- organizacja szkoleń w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół”
  • Narodowy Fundusz Zdrowia – szkolenia kompetencji miękkich w ramach „Akademii NFZ”
  • Ministerstwo Gospodarki – szkolenia specjalistyczne w ramach projektu „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów”
  • Ministerstwa Finansów- szkolenia w ramach projektów „e-Podatki”, „e-Deklaracje” oraz „e-Rejestracja”
  • Starostwo Powiatowe w Hajnówce- przeprowadzenie warsztatów, wykładów i konsultacji dla nauczycieli i dyrektorów z Powiatu Hajnowskiego
  • Urząd Patentowy RP- szkolenia z zakresu ochrony własności przemysłowej i korzystania z informacji patentowej

Usługi nasze obejmują kompleksową organizację szkoleń. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów jesteśmy w stanie zorganizować szkolenia ściśle dostosowane do potrzeb i oczekiwań pracowników administracji, które prowadzone są przez doświadczonych i sprawdzonych trenerów z danej dziedziny. Aby zapewnić jak największą jakość szkolenia nasi Uczestnicy otrzymują obszerne materiały szkoleniowe oraz zapewniamy otwartość trenerów na pytania Uczestników.

  • Obszary, w których szkolimy to m.in.:
  • Zamówienia publiczne
  • Fundusze europejskie dla samorządów i oświaty
  • Ochrona danych osobowych
  • Budownictwo i planowanie przestrzenne
  • Ochrona środowiska i gospodarka odpadami w gminie
  • Wydawanie decyzji administracyjnych i KPA
  • Dokumentowanie, archiwizacja i audyt projektów unijnych
  • Szkolenia miękkie (obsługa klienta, zarządzanie czasem, kultura pracy w urzędzie)

Wysoka jakość oferowanych przez Nas usług została potwierdzona licznymi referencjami z przeprowadzonych szkoleń. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje w zakresie tematyki szkoleń oraz sposobu ich organizacji. Doświadczenie Naszych pracowników pozwoli Państwu w przypadku braku opracowanej koncepcji, dobrać szkolenie dopasowane do indywidualnych Państwa potrzeb.

 

OFERTA DORADZTWA


Posiadamy wykwalifikowaną kadrę trenerską, posiadająca bogate doświadczenie z zakresu usług doradczych dla pracowników administracji publicznej. Specjalizujemy się głównie w projektach doradczych dotyczących:

  • oceny kompetencji pracowników
  • określania standardów obsługi klienta
  • tworzenia i wdrażania kodeksu etycznego
  • superwizji (wsparcie merytoryczne dla osób na co dzień pracujących z ludźmi)

 Nasza oferta skierowana jest głównie do:

  • kierowników jednostek administracji publicznej
  • pracowników działów kadr
  • pracowników mających na co dzień kontakt z klientem (działów obsługi klienta, pracowników ośrodków pomocy społecznej itp.)

Dotychczas z naszych usług doradczych korzystały instytucje publiczne działające regionalnie oraz o zasięgu ogólnopolskim. Zrealizowaliśmy z powodzeniem ogólnopolski projekt systemowy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju pt. „Strategicznie dla rozwoju”, w którym oprócz szkoleń z zakresu zarządzania strategicznego rozwojem, przeprowadziliśmy szereg konsultacji (doradztwa) dla urzędników gminnych i powiatowych – szczegółowe wyjaśnienie kwestii problemowych pojawiających się w trakcie szkoleń.

Jesteśmy otwarci również na inne tematy doradztwa (również specjalistycznego) dla kierowników i pracowników administracji publicznej. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania.

 

 

ORGANIZACJA KONFERENCJI I SEMINARIÓW


Posiadamy doświadczenie w kompleksowym organizowaniu konferencji, kongresów czy różnego rodzaju spotkań oraz seminariów. Nasza oferta obejmuje przygotowanie-krok po kroku konferencji, która to obejmuje następujące etapy:

  • Spotkanie organizacyjne, na którym omówione zostaną cele i charakter konferencji
  • Wycena dostosowana do potrzeb i możliwości finansowych
  • Przygotowanie i rezerwacja sali konferencyjnej (w oparciu o bazę sprawdzonych miejsc przeznaczonych na organizację tego typu wydarzeń)
  • Prowadzenie listy uczestników i rejestracji

Ponadto profesjonalnie zajmiemy się przygotowaniem cateringu, oprawą artystyczną wydarzenia, przygotowaniem materiałów promocyjnych.

Dotychczas z powodzeniem zorganizowaliśmy seminaria i konferencje dla m.in.:

  • Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi- seminarium na temat rolnictwa ekologicznego, w tym prezentacji projektów zrealizowanych w ramach poszczególnych działań, oraz mających na celu informowanie w PROW 2014-2020
  • Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego- spotkania informacyjnych z przedsiębiorcami województwa warmińsko-mazurskiego, organizowanych w ramach projektu Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów
  • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów- organizacja konferencji podsumowującej projekt „Równe traktowanie standardem dobrego radzenia w regionach”

Indywidualna obsługa każdego zamówienia pozwala na uzyskanie optymalnych rezultatów organizowanych spotkań, co przedkłada się na wysoką satysfakcję uczestników.

 

Zarząd


Marek Zubrycki

Przedsiębiorca, ekonomista, społecznik, prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci. Zawodowo przedsiębiorca, kierujący od ponad 8 lat zarządem spółki PM Group LAAX - największej firmy zarządzającej projektami doradczo-szkoleniowymi na Podlasiu oraz jednej z większych w Polsce.
Zaangażowany w Fundację Budujemy Ludzi Pokolenia JPII, która zajmuje się wychowaniem dzieci i młodzieży w duchu wartości chrześcijańskich i nauczania społecznego Jana Pawła II. Ukończył University of Bournemouth w Wielkiej Brytanii(2002) i Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie(2002).

Paweł Panasewicz

Z wykształcenia ekonomista. Od 2007 roku współwłaściciel PM Group Laax- największej firmy szkoleniowej na Podlasiu i jednej z większych w kraju. Społecznie zaangażowany w fundację Budujemy Ludzi z Białegostoku. Pełni funkcję szefa rady fundacji, otwartej dla wszystkich ruchów, stowarzyszeń i organizacji, którym droga jest myśl i wartości promowane przez Jana Pawła II. Od wielu lat przedsiębiorca pozytywnie nastawiony na rozwój miasta Białegostoku. Współorganizator wielu festynów organizowanych w centrum miasta na Rynku Kościuszki na rzecz propagowania wartości chrześcijańskich, w tym najważniejszej rodziny. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec trójki dzieci.

Referencje


AKADEMIA EURO 2012
„Z powierzonych zadań firma PM Group Zubrycki, Panasewicz sp. j. wywiązała się w sposób rzetelny i terminowy”- Michał Federowski - pełnomocnik zarządu spółki PL2012
„Usługa została zrealizowana należycie”- Anna Świebocka-Nerkowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kapitału Ludzkiego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Nowe Podejście do Zamówień Publicznych
Szkolenia z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
„Współpraca z PM Group Laax Sp. z o.o. Sp.k przebiegła pomyślnie i zadanie zostało wykonane zgodnie z założeniami Zamawiającego”- Adam Wojtaś Dyrektor Generalny Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
„Współpraca z PM Group Laax Sp. z o.o. Sp.k przebiegła pomyślnie i zadanie zostało wykonane zgodnie z założeniami Zamawiającego”- Marianna Hajdukiewicz, Koordynator projektu
System doskonalenia nauczycieli
"Podstawą kontaktów z firmą PM Group Laax (…) jest rzetelność, fachowość, które połączone z osobistym zaangażowaniem owocują szkoleniami przeprowadzonymi na wysokim poziomie merytorycznym. Firma PM Group Laax Sp. z o.o. Sp.k. cieszy się w naszej instytucji dobrą opinią, pozwalającą polecić ją jako sprawdzonego partnera”- Elżbieta Adamowicz, zastępca Dyrektora Zarządzającego Pionem Kapitału Ludzkiego
"Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili przeprowadzone szkolenie. Zwrócili uwagę na szczególnie trafny dobór kadry trenerskiej ora profesjonalne przygotowanie prezentacji i materiałów szkoleniowych. Szkolenie zostało przygotowane o przeprowadzone w sposób profesjonalny z należytą starannością i rzetelnością”- Marcin Chrzanowski Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Kierownik Działu Projektów Komercyjnych
"Firma PM Group Laax (…) cieszy się w naszej instytucji dobrą opinią, pozwalającą polecić ją jako sprawdzonego partnera”- Agnieszka Buła-Kopalińska, Dyrektor Departamentu Instrumentów Wsparcia
„Powierzona tematyka zajęć została zrealizowana z należyta starannością, w sposób interesujący i profesjonalny. Trenerzy wykonawcy wykazali się wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem, na co ankietowani zwrócili szczególną uwagę oceniając szkolenia”- Katarzyna Wiktorzak- kierownik projektu Akademia NFZ

O NAS




Jesteśmy

9 lat


Zatrudniamy

60 osób


Projekty

111


Zrealizowane szkolenia

5500


Przeszkoliliśmy

85 000 osób


ilość konferencji

120

NASI KLIENCI


Wynajem sali


PM Group oferuje wynajem sali szkoleniowej dla 18 osób. Sala zlokalizowana jest w ścisłym centrum Białegostoku, przy ul. Legionowej 28, w najbliższej okolicy głównych węzłów komunikacyjnych miasta, w pobliżu licznych przystanków komunikacji miejskiej, w odległości około 10 minut od głównego dworca PKP oraz PKS.

Sala szkoleniowa jest wyposażona w klimatyzację, nowoczesne urządzenia multimedialne, monitoring wizyjny oraz komputery przenośne.

Więcej szczegółów oraz rezerwacja sali pod numerem telefonu +48 85 674 50 00.

Call center


PM Group posiada własne  Call Center, które zapewni Państwa firmie kompleksową obsługę z zakresu programów wsparcia sprzedaży, programów partnerskich, badań marketingowych i innych usług call center. Dzięki szerokiemu zespołowi, dobrze przygotowanym narzędziom oraz skutecznej metodologii zapewniamy efektywność działań, a co za tym idzie zadowolenie naszych klientów. 

Nasza oferta Call Center to:

  • rekrutacja do projektów szkoleniowych i doradczych,
  • zapraszanie na konferencje,
  • badania rynkowe i marketingowe,
  • analiza konkurencji,
  • akcje typu mystery shopping,
  • weryfikacja baz danych i uaktualnianie rekordów,
  • kampanie sprzedażowe przez telefon,
  • serwisy informacyjne dla klientów,
  • pozyskiwanie nowych klientów - telemarketing.

WSPÓŁPRACA


teacher35

Chcesz zostać trenerem?

Wypełnij ankietę

man379

Szukasz pracy?

Sprawdź ogłoszenia

TAGI: badania, badania marketingowe, doradztwo, EFS, projekty unijne, szkolenia, szkolenia biznesowe, szkolenia dla bezrobotnych, szkolenia dofinansowane, szkolenia efs, szkolenia kursy, szkolenia miękkie, szkolenia twarde, szkolenia unijne, szkolenia zawodowe, UE, wspieranie projektów, zarządzanie kompetencjami, zarządzanie projektami,

ZADZWOŃ DO NAS

Porozmawiaj z naszymi konsultantami.

tel. (85) 674 50 00

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Użyj tego formularza aby wysłać do nas wiadomość.

wyślij wiadomość
Wyślij wiadomość
Rozwiąż: 5 + 7 =

PM Group LAAX Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Legionowa 28 lok. 101
15-281 Białystok

NIP: 542-301-58-91
REGON: 200123021
nr KRS: 0000463870
tel: (85)674 50 00
fax: (85)745 44 00

WYŚLIJ E-MAIL

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami.

szkolenia@szkolenia-polska.pl

Month: Maj 2015

Bezpłatne szkolenia dla kadry zarządzającej i kadry HR!

Posted on 11 Kwiecień 2014 by pmg

Ruszyły bezpłatne szkolenia dla kadry zarządzającej i kadry HR w ramach Usługi szkoleniowo-doradczej z zakresu zarządzania kompetencjami w MSPrealizowanej na zlecenie PARP.

Aktualny terminarz szkoleń znajduje się TUTAJ.

Posted in Aktualność
Leave a comment

Search

Recent Posts

  • Zbieramy oferty organizacji szkoleń i warsztatów.
  • UWAGA! Trwa rekrutacja do projektu „Jak utworzyć i poprowadzić instytucje opieki nad dziećmi do lat 3? – szkolenia i warsztaty praktyczne dla przedstawicieli samorządu gminnego”
  • Podpisanie umowy o dofinansowanie projektu w ramach programu POWER 2014-2020 z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
  • Podpisanie umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Kontynuacja szkoleń dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

Archives

  • Lipiec 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Styczeń 2016
  • Listopad 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014
  • Listopad 2014
  • Październik 2014
  • Sierpień 2014
  • Czerwiec 2014
  • Maj 2014
  • Kwiecień 2014
  • Marzec 2014
  • Luty 2014
  • Grudzień 2013
  • Listopad 2013
  • Październik 2013
  • Wrzesień 2013
  • Sierpień 2013
  • Lipiec 2013
  • Czerwiec 2013
  • Maj 2013
  • Kwiecień 2013
  • Marzec 2013
  • Luty 2013
  • Styczeń 2013
  • Grudzień 2012
  • Listopad 2012
  • Październik 2012
  • Sierpień 2012
  • Maj 2012
  • Czerwiec 2011
  • Marzec 2011
  • Luty 2011
  • Styczeń 2011
  • Grudzień 2010
  • Wrzesień 2010
  • Lipiec 2010

Categories

  • administracja publiczna
  • Aktualność
  • Szkolenia dofinansowane

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał RSS z wpisami
  • Kanał RSS z komentarzami
  • WordPress.org